MASSASJE

BRATSBERG KLINIKK

Rehabilitering - Helse - Velvære

MASSASJE

klinikken opererer med fire ulike former for massasje med ulike hensikter.

• Terapeutisk massasje

bydrar til å lette dype muskelsmerter, hjelper også ved muskelspasmer, spente muskler, lindre smerte av ømme punkter og nærliggende bindevev.

• Idrettsmassasje

er utviklet for å hjelpe utøverer eller mosjonister i trening - før, under eller etter sportsbegivenhet. Formålet med idrettsmassasje er å forbedre eller øke idrettutøverens prestasjon. Dette er en dyp og kraftig behandling som bruker teknikker og grep fra klassisk massasje sammen med tøyninger, avspenningsteknikker og evt triggerpunktbehandling. Kopping, Terapeutisk Ultralyd, Tens, Kinesiotape og IASTM-verktøy (instrument assisted soft tissue mobilization) kan ta i bruk ved behov.

• velvære massasje

er en teknikk med lettere berøringer for å stimulere produksjonen av hormoner som er ansvarlige for avslapning og reduserer stress. Behandling gir avslappende effekter på hud, muskler og nervesystem.

Velvære massasje med varme basaltstein fremmet dyp muskelavslapning, lindrer stress, lindrer smerte, frigjør giftstoffer fra kroppen, forbedrer blodsirkulasjonen og roer nervene.

Den avslappende massasjen er en god investering for ditt eget velvære eller som en gave til noen som fortjener det.

• Lymfemassasje

stimulerer blodsirkulasjonen, hjelper kroppen å bli kvitt overflødig vann, samt reduserer hevelser og nummenhet i armer og bein.

For en raskere bedring anbefales ut tøying av de behandlede musklene, samt utføre fysisk aktivitet for å holde kroppen frisk og sterk!

Bratsberg klinikk  - Fossegrenda 24, 7038 Trondheim E-mail: post@bratsbergklinikk.no

Produsert av one.com